Jump to content

Help support the cleanest, safest and most pro-active download site around

We serve hundreds and thousands of pages across the world on a regular basis and rely entirely on revenue generated by our advertising and donations.
We are THE ONLY download site that goes to the lengths we do to ensure our downloads are safe, clean and from responsible developers - please help support us by making a donation today, no matter how small or large, every donation is appreciated. Thank you in advance and have a wonderful Christmas when it arrives.
Marko and The FreewareBB Team (PS - thanks to those who have already donated)

FutureShock

FutureShock

Member Since 26 Sep 2011
Offline Last Active Yesterday, 03:55 AM
-----

In Topic: Suitable J.R. Ewing Memorial

05 December 2012 - 01:53 AM

LOL marko...all kidding aside, I can't separate Hagman from J.R. for some reason.  I know he was on "I Dream of Jeanie" and all, but I just can't separate the two.  J.R. was basically public enemy #1 for about 10 years, but I gotta say I became a J.R. aholic over the years after the show when I had a chance to watch some reruns.  I guess it was that J.R. was so close to what they actually have in Texas.

I think I'd like to see J.R. in the same room with Joan Collins' character on Dynasty one time :ireful: :bomb: :flag_of_truce:

Oh yes... :good: for "Bonanza".  I used to watch "The Big Valley" some which I thought was good too.  That's the one that had Lee Majors (Heath) in it as the bastard son of the dead father of all the children.  "Nick, Heath, Jarrod!  Come quickly, the barn is on fire!"...don't know why that one stuck with me.  Guess it could be that it was Linda Evans doing the hollering (Audra) eh!  Well.....OK no guess, it was Linda Evans :rofl: ...

In Topic: A flying car

04 December 2012 - 06:05 PM

Oh brother...you gotta be kidding me.  With the drivers we have on the road here, all we need is to give them a flying quisinart to solve our problems, right?  These mental images I am getting aren't pretty...

:rofl: :negative:

In Topic: System Explorer Review

02 December 2012 - 03:10 AM

Hey, this looks cool, Jim, thanks.  I like the explanation of processes.  I don't think I'll use it because I am running Process Lasso for it's optimization elements.  I have too many add ons to run another one is the real problem.  Sure seems to be on a track to a new methodology/standard for security...

In Topic: Hungry Bridge?

07 November 2012 - 12:36 AM

Hey JIO, Claw, jay...JIO, or build a draw bridge if it's got to be that low LOL...

The Rocky music is perfect for this bridge...it does certainly seem to be beating all challengers...

Maybe they should play this video on a big screen in super fast motion on the bridge or on a sign before the bridge or something.  You're right jayesstee, the truckers around there sure don't seem to be getting the message...

I like the Ryder truck guy around 00:40...me?...hit the bridge?  Nope not me...Hey I gotta be moving...see ya later...

Alright, you got me started jay, I'm going to try to find something interesting to post.  No promises that's for sure.  Interesting is one of the areas where I am challenged to say the least... :good: Hey, everybody has to be challenged...

In Topic: Windows 8 - Pricing, upgrading details

23 October 2012 - 03:42 PM

Yeah Jim...I agree with you on the fundamentals.  Just would prefer they had gone down a different road with improvements to Windows.  You have definitely earned the last word on this MS release, however.

Only thing I would say is that with 8, MS has lost me for sure to the first OS maker that can securely put my bank and investment accounts on my desktop and can put together an office bundle that is 100% thought through...not because I don't like the interface (it's not for me), but because it's not the serious business I would have expected from MS at this juncture...

That said, as always, your thinking is rock solid... :good: